niedziela, 27 listopada 2016

Mustangi + Life Time + wyjaśnienia

Hejka!
Tutaj Szarlotka i jak wiecie w środowej aktualizacji, doszły piękne mustangi!

Strona na której wszystkie najważniejsze informacje o nich: LINK

*O nich według mnie*


★Rasa
Długo wyczekiwane mustangi, czyli koń na którego dość duża część osób czekała.

★Miejsce
Farma Marley'a czyli fajne miejsce, gdyż nie każdy ma Epone.

★Koszt
Tutaj pojechali na całego! Serio, aż 969 sc?! Jak to przeczytałam to się oburzyłam.

★Poziom
Tutaj już jest fajnie, bo potrzebujemy tylko 7 poziomu.

★Reputacja
Nie potrzebujemy reputacji.

★Maści
Kara. gniada i srokata = Love ♥

★Wierzganie
Kiedy stoimy w miejscu klikamy spacje. Myślę, że to nawet fajnie, że koń może wierzgać.

*Life Time*
Tak! Kupiłam life time, więc może będą się pojawiać posty z zadaniami itp :D


*Wyjaśnienia*
Chciałabym wam wyjaśnić dlaczego się posty nie pojawiały, otóż wyłączyli nam internet i byłam troszku chora :[ Przepraszam! :*


*Pożegnanie*
Tak! To już koniec tego posta! Dziękuję za przeczytanie i trzymajcie się cieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeepło! ♥

~SZarlotka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz